A tecnulugia di cultura di e piantine in vassoi di sementi hè un novu tipu di tecnulugia di piantazione di ligumi, chì hè adatta per a cultura di piccule sementi cum'è vari ligumi, fiori, tabaccu è materiali medicinali. È a precisione di a ripruduzzione di e piantine hè estremamente alta, chì pò ghjunghje à più di 98%. Adatta per pumati, cetrioli, zucche, angurie, cavuli, ecc. À chì prublemi duvete fà attenzione quandu si cultivanu piantine di ligumi? Questu articulu vi risponderà:
1. Micca tutte e culture di verdura sò adatte per cultivà piantine o aduprà vassoi di sementi. Per esempiu, l'ortaggi à radice cum'è i ravanelli ùn sò micca adatti per u trasplante di piantine, perchè a radica principale hè facilmente dannighjata è rotta, risultendu in un aumentu di a proporzione di radiche carnose deformate è affettendu a qualità di u produttu. A capacità di ricuperazione di e radiche di meloni, piselli è altre culture di verdura leguminose hè debule, è a prutezzione di e radiche deve esse rinfurzata quandu si cultivanu piantine in vassoi di sementi per prevene danni eccessivi à u sistema radicale è affettà e piantine lente.
2. E piantine sò chjuche ma forti, è a cultura di e piantine hè diversa da i metudi tradiziunali di cultura di e piantine cum'è i vasi di plastica. Ogni piantina occupa una piccula zona di nutrizione è di crescita, è richiede un altu livellu di gestione è tecnulugia da a semina à a manutenzione; e seminatrici meccanizate richiedenu un funziunamentu prufessiunale.
3. A ripruduzzione di piantine à grande scala richiede migliori siti di vivai cum'è e serre, dunque hè necessariu un certu investimentu per custruisce una serra di piantine è cumprà attrezzature per piantine; in più, hè necessariu più investimenti in manodopera per furnisce un ambiente adattatu per e piantine.
Data di publicazione: 08 di settembre di u 2023