Nta l'ultimi anni, cù l'aumentu di i giardini verdi, a piantazione di cuntainer cuntrullata da e radiche hà sviluppatu rapidamente cù i vantaghji di a crescita rapida di piantini, sopravvivenza faciule è trasplante cunvene. A piantazione di piantini di cuntainer hè veramente simplice è difficiule. Sempre chì avete maestru di sti punti, i vostri piantini di cuntainer ponu cresce bè è avè una alta sopravvivenza.
1. Turnendu a terra di piantazione
Prima di cultivà e piantini di cuntainer, avemu da vultà prima a terra di piantazione, è fertilizà a terra à u stessu tempu chì sguassate a terra. U fertilizante quì pò esse usatu cum'è fertilizante basicu. U scopu principale hè di rinfurzà a fertilità di a terra. À u listessu tempu, avemu ancu bisognu di disinfettà a terra, per chì e pesti residuali è e malatie in a terra spariscanu, è furnisce e cundizioni favurèvuli per u crescita di e piantini di cuntainer.
2. A pianta
Quandu a piantazione di e piantini di u cuntainer, hè necessariu attente à riempie una parte di u sustrato à u fondu di u cuntinuu quandu si pianta, è poi mette e piantini in u cuntainer di cuntrollu di e radiche, alzà è compactu mentre si pianta, per assicurà chì u sistema radicali è u sustrato sò stretti cumminati. U sustrato ùn deve esse micca sopra, è u sustrato deve esse à circa 5 cm di distanza da a cima di u cuntinuu per a rega.
3. Erba è cuntrollu di pesti
In u mantenimentu è a gestione abituale, duvemu attente à u cuntrollu di e pesti. U cuntrollu di pesti aderisce à u principiu di "prevenzione prima, cuntrollu cumpletu".
Tempu di post: Dec-15-2023