À tutti li piace à cultivà qualchì pianta verde in casa. A fragola hè in realtà una scelta assai bona, perchè ùn pò micca solu gode di belli fiori è foglie, ma ancu tastà frutti deliziosi.
Quandu piantate fragole, sceglite un pote pocu prufondu, perchè hè una pianta cù radiche pocu prufonde. Piantà in vasi troppu prufondi pò purtà à a putrefazione di e radiche. Hè ancu un sprecu di terra nutritiva. E piante cù radiche pocu prufonde, vale à dì, devenu esse piantate in un pote di fiori à bocca larga è pocu prufondu, pudete sceglie un pote di un gallone grossu.
E fragole amanu abbastanza luce, dunque quandu cultivemu fragole nantu à u balcone di casa, ci vole à mette e fragole in un ambiente ben illuminatu per a so manutenzione. Una luce adatta hè favurevule à a fioritura è à a fruttificazione. Luce insufficiente, e fragole crescenu fine è debuli, i rami è i steli sò longilinei è cusì. Affetterà ancu u gustu di e fragole, chì sò più acide è menu dolci.
Dopu avè piantatu e fragole, ùn avete micca bisognu d'innaffià ogni ghjornu. In generale, aspettate finu à chì a terra sia asciutta prima d'innaffià. Ogni volta chì innaffiate, avete bisognu d'innaffià bè, in modu da mantene tutte e radiche capaci d'assorbe l'acqua, affinchì u fenomenu di e radiche secche ùn apparisca micca.
Cultivà fragole nantu à un balcone di casa hè assai divertente, venite à pruvà!
Data di publicazione: 04/08/2023