bg721

Nutizie

Cumu aduprà una clip di supportu per orchidee

A Phalaenopsis hè una di e piante à fiore più pupulare. Quandu a vostra orchidea sviluppa novi spighe di fiori, hè impurtante curalla currettamente per assicurà chì ottenete i fiori più spettaculari. Trà elle ci hè a furmazione curretta di e spighe di l'orchidea per prutege i fiori.

兰花夹详情页_05

1. Quandu i spighi di l'orchidea sò longhi circa 4-6 pollici, hè un bonu mumentu per cumincià à impedisce i clip di supportu di l'orchidea è à dà forma à l'orchidea. Averete bisognu di un palu robustu da inserisce in u sustratu di crescita è di qualchi clip per attaccà i spighi di i fiori à u palu.

2. Inserite u palu in u sustratu di crescita da u listessu latu di u pote cum'è u novu palu. I pali sò generalmente inseriti in l'internu di u pote in modu da pudè vede è evità di dannà e radiche. Sè colpite una radica, girate leggermente u palu è inseritelu cù un angulu ligeramente differente. Ùn furzate mai u palu, postu chì questu puderia dannà e radiche.

3. Una volta chì i pali sò fermamente in piazza, pudete aduprà clips per orchidee per attaccà i spighi di fiori in crescita à i pali. Pudete aduprà clips di plastica per orchidee. Attaccate u primu clip sopra o sottu à u primu nodu nantu à u spigu di u fiore. I spighi di i fiori qualchì volta producenu un secondu spigu da unu di questi nodi, o da un nodu dopu chì u spigu principale hè fiuritu, dunque pruvate à evità di attaccà clips à i nodi perchè pò causà danni o impedisce a furmazione di u secondu spigu.

4. Aduprate un'altra clip per assicurà u stelu di u fiore à u palu ogni volta chì cresce uni pochi di centimetri in più. Pruvate à mantene i spighi di u fiore in crescita verticale. Una volta chì u stelu di u fiore hè cumpletamente sviluppatu, cumincierà à sviluppà boccioli. Hè megliu mette l'ultima clip circa un centimetru sottu à u primu bocciolu nantu à u stelu di u fiore. Dopu questu, pudete lascià chì i spighi di u fiore si pieghinu ligeramente cù a speranza di creà un bellu arcu di fiori.


Data di publicazione: 01 settembre 2023