bg721

Nutizie

Vassoi di Sementi 1020 Vassoio di Germinazione di Piante

Vassoi di piantine extra-spessi è ultra-resistenti à l'ingrossu. Site stancu di cumprà vassoi di piantine monouso? Avemu cuncipitu questi vassoi per esse ultra-resistenti per durà parechje stagioni di crescita senza avè da esse rimpiazzati. U polipropilene extra-spesso hè cuncipitu per esse durevule è resiste à e crepe. Questi vassoi di piantine ponu supportà pesu senza u risicu di crepe o rotture. 1020 Vassoi di Germinazione Poco Profondi sò perfetti per u giardinaggio in interni è a germinazione di u bancone. Sò sicuru chì sarete impressiunati da questi vassoi. Sè avete qualchì quistione, per piacè cuntattatemi, vi furniraghju suluzioni!

banner di vassoio pianu

A plastica hè extra spessa cusì i vassoi ponu purtà facilmente tutte e vostre piantine senza cede è ponu sustene si li lasciate cascà. Ùn avete micca da preoccupassi ch'elli sianu schiacciati quandu li conservate durante l'invernu. I vassoi di crescita ponu furnisce cundizioni ambientali stabili per a pianta, sò un bon aiutu per a vita di u vostru giardinu!

CARATTERISTICHE
*Questi vassoi di sementi sò ideali per a semina, ligumi, erba di granu o altre piantine.
* Cuncepiti senza fori di drenaggiu in u fondu, sti vassoi mantenenu assai acqua è nutrienti per a crescita di e vostre piante.
*I nostri vassoi di sementi sò fatti di plastica resistente, faciule da pulisce è riutilizzabile per parechje stagioni.

Sti vassoi di sementi sò largamente aduprati in serra, agricultura, giardinaggiu. Basta à mette una quantità di vasi di vivaiu in i vassoi, risparmiate tempu è prumove l'efficienza. Sò ideali per a partenza di e sementi, e piantine, a propagazione di e sementi, l'idroponica, a germinazione di e piante. Per tutti i giardinieri, in particulare i principianti, u nostru Vassoio di Germinazione Poco Profondu 1020 hè una bona scelta; E piante cultivate in u vassoio, cum'è fiori, ligumi, erbe è frutti, ponu esse facilmente trasplantate senza danni, da solu o cù a vostra famiglia. Divertitevi cù u giardinaggiu.


Data di publicazione: 25 d'aostu 2023