U scopu principale di l'innestu di ligumi hè di prevene è cuntrullà e malatie, migliurà a resistenza à u stress, aumentà u rendimentu è migliurà a qualità, ma micca tutti i ligumi sò adatti per l'innestu.
1. In quantu à i tipi cumuni di ligumi, a tecnica di l'innestu hè più aduprata in frutti è ligumi cum'è u pumadoru (pomodoro), u cucumaru, u pepe, a zucchina, a zucca amara, a zucca di cera, a luffa, u melone è l'anguria.
2. Da u puntu di vista di u modu di piantazione di ligumi, hè più adattatu per i meloni, frutti è ligumi di e strutture cù una densità di piantazione relativamente chjuca, sopravvivenza difficiule, grande rendimentu di una sola cultura è altu redditu di piantazione. Nantu à e culture solanacee, a tecnulugia di l'innestu hè ancu aduprata di più.
3. Da u puntu di vista di a prevenzione è u cuntrollu di e malatie di i vegetali, e piantine di verdura innestate ponu fà pienu usu di i vantaghji di resistenza di i portainnesti per rinfurzà l'immunità è a resistenza à diversi parassiti è malatie, riducendu cusì l'apparizione di parassiti è malatie successive.
L'innestu di ligumi hè generalmente adupratu in a cultura di ligumi in serre, zone prutette è altre strutture. In generale, i frutti solanacei è i meloni è i frutti à base di frutti sò i ligumi principali. Inoltre, i ligumi sò innestati nantu à e culture dicotiledoni. E culture monocotiledoni ùn sò generalmente micca innestabili, è ancu s'elle sò innestate, hè difficiule di sopravvive.
Data di publicazione: 17 di nuvembre di u 2023